niedziela, 28 lipca 2013

Katharsis

      

Pytam, dlaczego tak się stało?

Dlaczego kłamstwami zatrułeś mnie?

Odebrałeś nadzieję na lepszy czas…

Odszedłeś nagle zostawiając nas…


Sama wśród cieni błądzę gdzieś

Szukam Cię we mgle ciemnych łez

Słyszę Twój głos mówiący, że

Wszystko jakoś ułoży się…



Kilka słów - kilka krótkich słów

Bolesnych słów - raniących mnie



Ile czasu potrzeba aby zapomnieć?

Wyrzucić urazy ze swoich wspomnień?

Wygarnąć Ci w oczy wszystkie me łzy?

Nie bać się więcej spojrzeć Ci w oczy?






Próbuje zatrzymać w pamięci obraz Twój

Odtwarzam wspomnienia wspólnie spędzonych chwil

Udaję silną podczas gdy Ty burzysz znany mi świat

Rozpadam się słysząc za drzwiami stłumiony płacz



Dokonałeś wyboru i nie ma już Nas!

Żyłam nadzieją, że wciąż kochasz Nas!

Lecz teraz już wiem, że myliłam się

Bo czyny niż słowa mówią więcej…





Kilka słów - kilka krótkich słów

Bolesnych słów - raniących mnie!





Ile czasu potrzeba aby zapomnieć?

Wyrzucić urazy ze swoich wspomnień?

Wygarnąć Ci w oczy wszystkie me łzy?

Nie bać się więcej spojrzeć Ci w oczy?

Zrobić krok pierwszy, by nie bać się żyć?

I stać się silniejszym, by nie skrzywdził mnie nikt?

Słowa nie, nie naprawią całego zła.

Czy myślisz, że wystarczą by odsunąć żal?




To kłamstwa Twe!

I czyny Twe!

Obdarły mój świat ze szczęścia!

Próbuje więc…

Uciec, by nie rozsypać się…

I zapomnieć, jak bardzo zawiodłeś mnie.


I nie mów mi, że wszystko będzie ok,

Bo nawet, gdy odejdziesz będziesz kochał Nas.

Niespełnionymi obietnicami wciąż karmisz mnie

Dlaczego więc znów mam uwierzyć w nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz